w dniach od 20.05.2020 r. do 02.06.2020 r. odbędzie się kolejny II nabór wniosków o:
- udzielenie dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19, https://psz.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza/wynagrodzenia
- udzielenie dofinansowania części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorcy samozatrudnionego tj. dla przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną, niezatrudniającego pracowników, https://psz.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza/dofinansowanie
- udzielenie dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz składek na ubezpieczenia społeczne dla organizacji pozarządowych oraz podmiotów, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (np. kościelne osoby prawne, kluby sportowe) w przypadku spadku przychodów z działalności statutowej w następstwie wystąpienia COVID-19, https://psz.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza/organizacje
Ww. działania będą finansowane w ramach programów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu społecznego.
Dofinansowanie zostaje przyznane od miesiąca złożenia wniosku, na okres wskazany we wniosku, nie dłuższy niż 3 miesiące ( w przypadku wniosków złożonych w maju – otrzyma się dofinansowanie od maja na max. trzy miesiące, o ile we wniosku nie zaznaczono dofinansowania krótszego np. na 1 miesiąc, w przypadku wniosków złożonych 1 lub 2 czerwca- otrzyma się dofinansowanie od czerwca).
Wnioski mogą być składane:
- w postaci elektronicznej poprzez platformę praca.gov.pl
- w formie papierowej można przesłać pocztą na adres:
Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego Filia w Biskupcu ul. Chrobrego 26 11-300 Biskupiec,
Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego Filia Dobre Miasto Pl.1 Sierpnia 1 11-040 Dobre Miasto,
- lub poprzez wrzucenie do skrzynek wystawionych w siedzibie Urzędu. Za datę złożenia wniosku uważa się datę stempla pocztowego.
Wniosek musi zawierać wszystkie niezbędne informacje (wszystkie pola muszą być wypełnione). Dane dotyczące firmy (nazwa i adres, NIP, Regon muszą być zgodne z danymi rejestrowymi firmy – CEiDG/ KRS). Wszystkie dokumenty muszą być podpisane przez osobę uprawnioną. Proszę o dokładne wypełnianie wniosków.
Wnioski wraz z umową oraz wszelkie informacje w zakresie przedmiotowego wsparcia dostępne są na stronie: http://praca.gov.pl W przypadku pytań proszę o kontakt pod numerem telefonu: 89/ 537 31 03, 89/ 525 40 86 lub 519 687 148.