ODBIÓR PIT-11 ORAZ ROCZNEGO RAPORTU SKŁADEK RMUA ZA 2023 ROK

Print Drukuj
ZAPRASZAMY PO ODBIÓR PIT-11 ORAZ ROCZNEGO RAPORTU SKŁADEK RMUA ZA 2023 ROK
 
Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego uprzejmie informuje, że osoby, którym w 2023 roku wypłacono zasiłek dla bezrobotnych lub/i dodatek aktywizacyjny, mają możliwość odbioru informacji podatkowej PIT-11 / RAPORTU RMUA za 2023 rok:
  1. osobiście w godzinach od 8.00 do 14.00 w terminie od 29.01.2024 r. do 16.02.2024 r. w:
  • UPPO- Olsztyn al. Piłsudskiego 64B, na stanowiskach nr 5-7 (parter);
  • UPPO Filia w Dobrym Mieście –Pl. 1 Sierpnia 1, pok. nr 1 (parter);  
  • UPPO Filia w Biskupcu – Chrobrego 26, pok. 4 (II piętro).
Warunkiem odbioru dokumentu jest przedłożenie do wglądu pracownikowi UPPO dokumentu potwierdzającego tożsamość;
  1. elektronicznie
Osoby, które wcześniej nie wyraziły zgody na przesłanie informacji podatkowej
PIT-11 / RAPORTU RMUA za pośrednictwem praca.gov.pl, mogą złożyć
pismo do UPPO za pośrednictwem portalu praca.gov.pl lub platformy ePUAP
o wyrażeniu zgody na doręczenie informacji podatkowej PIT-11 / RAPORTU RMUA drogą elektroniczną.
 
UWAGA
Obowiązek wystawienia przez urząd pracy informacji podatkowej PIT 11 nie dotyczy osób, które w roku 2023 pobierały z Urzędu stypendia stażowe lub szkoleniowe, gdyż jest to dochód (przychód) zwolniony z obowiązku rozliczenia się z Urzędem Skarbowym,
zgodnie z art. 21 ust. 1 pkt 102a ustawy z dnia 26 lipca 1991 roku o podatku dochodowym
od osób fizycznych (Dz. U. z 2022r, poz. 2647).
W przypadku nieodebrania informacji podatkowej PIT-11 / RAPORTU RMUA osobiście do 16.02.2024 r., dla osób, które nie wyraziły zgody na doręczenie dokumentu drogą elektroniczną, zostanie on wysyłany za pośrednictwem operatora pocztowego.
 
Informacje o publikacji dokumentu