Odbiór PIT-11 oraz Rocznego raportu składek RMUA za 2022 rok

Print Drukuj
ODBIÓR PIT-11 ORAZ ROCZNEGO RAPORTU SKŁADEK RMUA ZA
2022 ROK
 
Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego informuje osoby, którym w 2022 roku wypłacono zasiłek dla bezrobotnych lub dodatek aktywizacyjny o możliwości odbioru rozliczenia
PIT-11/RAPORTU RMUA za 2022 rok:
  1. osobiście w godzinach od 7.30 do 14.30 w terminie od 30.01.2023 r. do 15.02.2023 r. w:
  • UPPO- Olsztyn al. Piłsudskiego 64B, na stanowiskach nr 5-7 (parter);
  • UPPO Filia w Dobrym Mieście – Pl. 1 Sierpnia 1, pok. nr 1 (parter);  
  • UPPO Filia w Biskupcu – Chrobrego 26, pok. 4 (II piętro).
Warunkiem odbioru dokumentu jest przedłożenie do wglądu pracownikowi UPPO dokumentu potwierdzającego tożsamość;
  1. elektronicznie
W tym celu należy złożyć pismo do UPPO za pośrednictwem portalu praca.gov.pl lub platformy ePUAP o wyrażeniu zgody na doręczenie PIT-11/RAPORTU RMUA drogą elektroniczną.
 
UWAGA
Obowiązek wystawienia przez urząd pracy PIT 11 nie dotyczy osób, które w roku 2022 pobierały z Urzędu stypendia stażowe lub szkoleniowe, gdyż jest to dochód (przychód) zwolniony z obowiązku rozliczenia się z Urzędem Skarbowym, zgodnie z art. 21 ust. 1 pkt 102a ustawy z dnia 26 lipca 1991 roku o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2022r. , poz. 2647).
W przypadku nieodebrania informacji PIT-11/RAPORTU RMUA osobiście do
15.02.2022 r. lub niezłożenia pisma o wyrażeniu zgody na doręczenie dokumentów drogą elektroniczną, zostaną one wysyłane za pośrednictwem operatora pocztowego.
 
Informacje o publikacji dokumentu